Pagina's

zondag 8 januari 2012

Bloglovin' + 2011/2012

Jaaaa, mij kan je nu ook volgen op Bloglovin'. Stap voor stap kom ik er wel. Al moet ik wel bekennen dat ik er niet wijzer van word, wat is het nou precies, dat Bloglovin'? Ik moet nog wel even de tijd nemen om mijn lijst met favo blogs bij te vullen, maar laten we dat maar doen op een verlichte dag. Je kan natuurlijk niet altijd 's nachts werken, right?


Dat over Bloglovin’. Waar ik het over wil hebben is laat nieuws (‘fashionably’ late) want, hé: het is 2012! Lees verder wat deze eerste maand van het jaar ons zal brengen.

3 januari 2012 Modeontwerper John Galliano gaat volgens geruchten ontwerpen voor Zara. Galliano is voormalig hoofdontwerper van modehuis Dior, maar werd in februari 2011 ontslagen vanwege ontoepasselijke uitspraken.

5 januari 2012 De campagne foto’s van David Beckham for H&M ben ik niet vergeten. *slijm* De DAVID BECKHAM Bodywear lijn zal exclusief verkrijgbaar zijn in ongeveer 1.800 winkels van H&M in 40 landen wereldwijd. Vanaf 2 februari 2012 ligt de collectie in de schappen.

5 januari 2012 Sylvia van der Vaart is officieel genomineerd voor Dom Bontje van het jaar 2011. Met dertig procent van de stemmen werd ze uitgekozen tot winnares. In totaal waren dit tienduizend stemmen.

5 januari 2012 Mila Kunis nieuw gezicht van Dior. De actrice wordt het nieuwe modegezicht van het modemerk en zal te zien zijn in de reclames voor kleren en handtassen.


6 januari 2012 VOGUE Nederland heeft een twitter account! Volg ze
 hier



6 januari 2012 Dolce & Gabbana willen nog voor de Olympische Spelen een mannelijke sportieve geur op de markt brengen. De parfum heeft al een naam, namelijk ‘The One Sport’ en is geïnspireerd op het dagelijks leven van de ontwerpers. Waarom? Domenico Dolce doet aan wielrennen, aerobics en hardlopen en Stefano Gabbana houdt van zwemmen, boxen en hoogspringen De geur debuteert in februari in Engeland en wordt in maart gelanceerd in Italië en de VS. Zal Sven Kramer hiermee wel eerlijk over de eindstreep komen?

6 januari 2012 Bastiaan van Schaik nieuwe hoofdredacteur Jackie. Herinner je je nog de mini bitch fight tussen Eva Hoeke en Rihanna? Hopelijk denkt Bastiaan ‘twice’ voordat er iets wordt geplaatst in het tijdschrift.

7 januari 2012 De 31-jarige zwangere Jessica Simpson heeft zich blijkbaar door haar zwangerschap laten inspireren en wilt een zwangerschap kledinglijn ontwerpen voor zwangere vrouwen –joh – die er alsnog fashionable uit willen zien ondanks die dikke buik. Goed punt, toch? De zangeres moet dit voorjaar bevallen.
19 januari 2012 Versace for H&M Cruise Collection online te koop. Sta jij al klaar? Ik wel!


Model Abbey Lee voor Versace for H&M

25 t/m 29 januari 2012 Amsterdam International Fashion week 2012. Wie zullen er dit jaar front row te bewonderen zijn?

28 januari 2012 SuperTrash FashionShow


Maak er een mooi, fascinerend maar vooral een fashionable 2012 van!


 

0 reacties:

Een reactie plaatsen