Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

Eerste blogpost! (geupdate)

Hi allemaal,
Dit is best moeilijk eigenlijk… Waar zal ik beginnen? Ten eerste zal ik even mededelen dat dit de 3e keer is dat ik dit schrijf. Ik ben koppig en ongeduldig, dus ging dit prachtige stuk tekst a la William Shakespeare op mijn browser tikken – en ik ging als een speer. En dan het moment dat je je muis verkeerd beweegt en op de vorige pagina belandt..
Juist!



Maar dat maakt het schrijven een stuk gemakkelijker. Dit komt namelijk recht uit mijn hart. Ja, en ook echt geschreven in een Word documentje.
Hi, ik ben Lisa. Negentienjarige student uit de provincie Noord Holland/Utrecht (snap jij hem?) die graag haar passie deelt met anderen. Een nachtbraker, goede ideeën komen ’s nachts! – Nee, niet met goede koffie van Douwe Egberts.  Wel staat er een kop groene thee naast mijn vertrouwde laptopje. Maar die thee…. Die is inmiddels al koud, en haast niet uit gedronken. Maar dat maakt het ook tot wie ik nu ben, of niet dan?


Ok, iets meer..

Je zou denken 'zo'n standaard wannabe modeblogger'. Maar iedereen heeft een andere kant van zichzelf?
Ten eerste mijn creatieve kant: ik studeer aan het Grafisch Lyceum als DTP’er. Tweede leerjaar, erg leuk. Soms kan ik daar echt mijn ei in kwijt. Het photoshoppen, het maken van foldertjes. Let op: ik kan SOMS mijn ei daarin kwijt!
Waar ik echt mijn ei in kwijt kan is mode – duh – maar ook sport. Ik houd van voetbal – Feyenoord! Geen Rotterdammer, wel een Soester knol. Genoeg daarover. Back to the point..


Mode is mijn ding. Modern, klassiek, extravagant, haute couture. Ik hou dr van.
Momenten wil ik delen. Foto’s, inspiratie, blunders, collages, teksten, nieuws, aankopen, feitjes – noem maar op! Op deze manier geef ik mezelf bloot. Omdat ik een passie met jullie wil ‘ontleden’. Gelukkig niet de kikker bij biologie, maar toch. Wat die meiden doen, wil ik ook. Die superupercoolepopiejopie blogger, tsja... Die zal ik nooit wezen, maar ik vind het belangrijk dat de wereld zich open stelt en elkaars verhalen met elkaar deelt.

Tot snel! 

0 reacties:

Een reactie plaatsen