Pagina's

zaterdag 28 januari 2012

What happend in januari

Wat gaat januari snel voorbij. In dit mini artikeltje laat ik even zien wat ik de afgelopen paar dagen heb gedaan, getweet, heb gezien, e.d. Think: inkopen, twitpics, inspiratie plaatjes, random foto's e.d. Van links naar rechts op de foto hier links; spreekt voor zich, toch? Aankopen Sephora, printscreen van Twitter, swatch nagellak WIC, even het Supertrash blaadje doorbladeren.


Links zie je een foto van mijn eerste outfitpost. De foto rechts is een foto uit het artikel van gisteren.

 Ik ben klaar voor Februari!

11 reacties:

xcharr zei

hele leuke outfit!x

Kristel zei

gave outfit! die schoenen zijn geweldig!
liefs,

Song- Thanh zei

Die wedges zijn echt super leuk! X

Hafsah. zei

leeeuk!
elkaar volgen? x

Farah zei

wauw hele leuke nagellakjes!
http://fafafoomfarah.blogspot.com/ xo

Cynthiiaa zei

Leuke aankopen heb je gedaan! Zie ik daar de Apple van DKNY staan? Dat is echt mijn zomergeur, zo lekker. Ah, als iemand die op heeft, herken je hem meteen! Een geur uit duizenden. :) Leuk om ook het verschil van je eerste post tot nu te zien. :D

WOLF359 zei

Super leuke items! En wat een mooi outfitje, je haar is echt prachtig!

Liefs,
Anne / WOLF359

Paola zei

Ik vind je outfit echt super mooi!

Laura zei

Erg leuke aankoopjes. DKNY is heerlijk!
X

Lisa zei

Dank je! Lief van je :)

Céleste zei

Mooie haren heb je :-)

Een reactie plaatsen