Pagina's

donderdag 26 januari 2012

Nieuwe rage – pasteltinten

Pasteltinten, een rage die dit seizoen keihard terugkomt. Het geeft een zachte uitstraling aan je look, en het staat werkelijk bij alles – bijna alles. Mintgroen word dit voorjaar weer een grote hit. Ik vind deze kleur zo geweldig en zo mooi staan! Of het nou op mijn nagels zit of in mijn kleren verwerkt is, ik hou d’r van. Van peachy kleuren hou ik ook. Let alleen op: als je een blanke huid hebt, kan dit je nog bleker maken. Goed, onze Hollandse Josh Veldhuizen heeft deze prachtige kleuren gebruikt in haar 3e MUSTHAVE COLLECTION. Ik ga hier zeker iets van aanschaffen. Ik ben gek op nude-, taupe-, pastel- en taupekleurige tinten. Je kan het namelijk overal mee combineren! Check it out!



1. Blazer - 39,95 (via H&M) 2. Shirtje - € 17,95 (via Mango) 3. Triple ring - € 169,00 (via Aamaya jewels) 4. Shorts - € 44,95 (via Zalando) 5. Lakleren pump - € 69,95 (via Zara)



Ik kan niet wachten totdat deze mooie collectie van JOSH V in de schappen ligt!

9 reacties:

Cynthiiaa zei

Ik vind pasteltinten zo leuk, die blazer! Oh my, hebben!

Fleur zei

De blazer en de pumps zijn errug leuk!

Joyce zei

ik hou echt van deze trend!
vooral mint groen en bruin/beige tinten vind ik echt super!

Judith Maas Schoonheidssalon MooiLife Breda zei

Leuke blog! Ik ga je volgen =)

Jet zei

Leuke post! Ik hou van zulke kleurtjes, helaas lijk ik er vaak nogal bleek door

StyleKULTUR zei

I love these It-Bags!!!
Should we follow each other?

Stylekultur.blogspot.com

Song- Thanh zei

Ik ben echt dol op pastel tinten! Die clutches van Josh-V zijn zo leuk. Love them. X

WOLF359 zei

Die pastel tinten passen ook gewoon overal bij! Ik vind het echt een leuke trend, ik kan niet wachten tot de lente!

The New Girl In Town zei

Love the new Josh V collectie:)

xx Laura
www.thenewgirlintown-lauraa.blogspot.com

Een reactie plaatsen