Pagina's

dinsdag 31 januari 2012

New Cover - Georgia May Jagger


Gefotografeerd door Alexi Lubomirski en gestijld door Vanessa Coyle. Jongste dochter van Mick Jagger en Jerry Hal, model en stijlicoon maakt wat mee. Ik heb het over Georgia May Jagger, die me met haar looks helemaal gek heeft gemaakt. Wauw, wat een plaatje. Van haar beroemde papa heeft ze duidelijk een paar Rolling Stones moves geërfd en van mama haar modellen skills. Negentien lentes oud en nu al een shoot voor Harper’s Bazaar achter de rug die 2 Februari in de Engelse schappen ligt. Ik lees de laatste tijd veel over deze schone. Haar stijl inspireert mij erg, zij heeft die chique rock look, die haar overigens geweldig staat. Mama Jerry Hall ken ik van de H&M campagnes, waar dochterlief in mee schittert.
Het mag dan wel ‘de dochter van’ zijn maar toch ben ik groot fan van haar. Het was natuurlijk wel te verwachten dat Georgia May snel in de spotlights zou staan, want wat wil je nou met twee beroemde ouders? Ik hoop snel meer van haar te zien.


10 reacties:

Alina zei

She looks great!

besosmulticolor zei

Nice photos!!!
Grat blog, I´ll follow
Follow me back?
xoxo

http://besosmulticolor.blogspot.com/

Céleste zei

Wat een mooie vrouw :-)

Iris zei

Zij is echt knap zeg!

- marii zei

she has a different type of beauty!

Zizi zei

Prachtig dit! X

Follow me: www.zizistyling.blogspot.com

Agnes Etien zei

elle est magnifique

Sabrina zei

beautiful post!!!!amazing blog!!!i'm following you!!!if you like mine,do the same!!!

Miss Kwong zei

your blog is amazing with great outfits
the last post 's pants was sooo chic!
im following u now x

Follow me on:
Miss Kwong - Art and Fashion

Fabrizia zei

Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
Cosa mi metto???

Een reactie plaatsen