Pagina's

dinsdag 31 januari 2012

Outfit - metallic pants

Eindelijk sneeuw in Nederland. Ik vond dit een mooie gelegenheid om- jawel, in de kou - een foto'tje te schieten. Ik ben gek op deze metallic pants, ik was in een oogopslag verliefd. Het is geen broek die ik alledaags zou dragen, eerder naar een feestje. Helemaal klaar voor de Toppers ben ik met deze glitter, glamour 'Gordon' broek.







Vest Street One
Top River Island
Metallic pants ModeMusthaves
Schoenen Bershka
Clutch Zara
Ring H&M


13 reacties:

Marahschrijft zei

Een metallic legging of broek vind ik echt niks voor mij, maar dat heeft er ook een beetje mee te maken dat ik op een kantoor werk waar regelmatig klanten over de vloer komen. Denk dat die nogal raar op zullen kijken :P

Joyce zei

wauw, wat staat dat je ontzettend goed!
ik vind hem echt heel leuk!

Britt zei

Dankjewel voor je reactie!
Volgens mij is dat merk niet in Nederland te koop, best wel jammer...
Ik vind de schoenen die je hier aanhebt echt superleuk!

Lisa zei

Jawel! Broek heb ik gescoord op www.modemusthaves.com
Ik vrees alleen dat de broek al uit de collectie is. X

Mia zei

Ik vind het erg leuk om te zien =)!
Zelf zou ik het alleen niet durven dragen, ik houd van mijn eeuwige blauwe jeans :p

Liefs,
Mia

Kelly zei

Love the clutch <3

xoxo Kelly
www.kelly-danish.blogspot.com

thebigbadeend zei

Echt hele leuke foto's. Ik vind personelijk de broek en de laarsjes helemaal geweldig! Mooi in combinatie met dat zwarte vest.

x
Iris

Jody zei

Staat je geweldig! Wat een prachtige clutch trouwens..

Agnes Etien zei

jolie tenue, j'adore ton pantalon métallic

Forever Fashion zei

Metallics have been popping up every where! Very cute!
Thanks for your comment on my blog!!

fashionqueen294.blogspot.com

Glamour wall zei

beautiful clutch!:)

Jackie zei

Love this outfit girl! Can I steal those silver pants from you?? Super rad!

xx,
Jackie

www.fashionationstreet.com

Isabella Smulders zei

Wauw, prachtige outfit!
Die broek en clutch zijn te gek :)
Leuke combi!
xoxo www.chicfashionfreak.com

Een reactie plaatsen