Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Column - Versace Cruise Collection a.k.a truttige kersen en oma’s tafelkleed

Ik ben een sucker als het gaat om designers die zich inzetten voor goede doelen of gaan ontwerpen voor ‘goedkopere’ winkelketens. Gewoon niks aan te doen. Heb ik altijd een excuus, right? Maar effe serieus, ik word onderhand nou best gek van dat Versace for H&M gedoe. Kan niet geloven dat ik dit zeg, want een paar artikelen geleden was ik nog zo enthousiast. Was, ja. Die Lanvin collectie voor H&M vond ik prachtig paar jaren terug. De Versace collectie overigens ook hoor, je wordt er alleen te erg mee doodgegooid. Zó commercieel. De 1e collectie heb ik bijna leeg gekocht – OK, overdrijft – maar ik zat in de buurt.
Ik moet wel zeggen, ik vind het geweldig dat Donatella zich heeft laat overtuigen om voor H&M te ontwerpen. Designerstuk voor weinig. Nou ja, 50/50. Haar volgespoten lippen waren er niks bij. Ik vind dat ze voor de lentecollectie volledig de plank heeft misgeslagen. In het voorjaar wil je er toch niet bijlopen als een citroentaart? Nee miss Donna, deze collectie is absoluut niet mijn smaak. Zo truttig en ‘kersen achtig’. Toen de lentecollectie 19 januari uitkwam, waagde ik een poging om op de site te komen – gekkenhuis!!! Dit lukte niet, too many visitors. Fine, scheelt mij ook weer klauwen met geld.  Spijtig blader ik nog even door het Look Book en toen wist ik het zeker, ik ga hier geen cent aan uitgeven. Maar, die shorts met kersenprint is wel mega cute. En die armband is toch… Nee, ik doe het niet! Ik hoef niet in pronkstukken te lopen van Versace om er als een kekke fashionista bij te lopen.

€ 59,95



€ 59,95 - is deze prijs het waard?

€ 49,95 - is dit een beetje citroentaart-waardig?


1 reacties:

Joyce zei

je hebt echt een leuke blog!
ik volg je,jij mij ook? :)

Een reactie plaatsen