Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

Last Minute - valentine's day outfit + zenuwen voor dummies

Geen outfit? Ren per direct/alinearecht naar Amsterdam en stap de River Island in en neem als volgende stop de Steve Madden shop. Vervolgens scoor je de accersoires bij Topshop. Niet de meest logische route ooit maar je hebt toch wel wat over voor die last minute outfit die ik voor je bij elkaar geraapt hebt? Nee hoor, deze outfits zijn puur inspiratie voor het zenuwachtige tortelduifje die niet weet wat zij aantrekt op DE date. Want misschien heb je wel een vriend of vriendin en gaan jullie op deze romantische – commerciële – dag wat gezelligs doen samen. En nou kan ik wel ter inspiratie een outfitje laten zien, maar ik ben mezelf niet als ik niet met een stel goede tips kom. Want hoe zorg je dat je niet van je stokkie gaat? Lees verder voor mijn eigen ‘Zenuwen voor dummies’ versie;

-          Neem voor vertrek een kop kamille of groene thee, je zult je hierna rustiger voelen
-          Sta rechtop, je zult je hierdoor veel zekerder voelen als het goed is
-          Luister naar een lekker muziekje waar je energiek van word
-          Klinkt gek maar: scheer je (benen, oksels) . Dit zorg voor meer zelfvertrouwen
-          Doe een oefening: ontspan je kaak en je nek en laat je schouders zakken en adem in en uit
-          Weird but true: eet een banaan. Bananen zijn rijk aan kalium en geven energie en een goed gevoel
-          Nog een weird fact: gaap. Het staat misschien een beetje ongeïnteresseerd maar een paar keer gapen zorgt voor zuurstof, ontspant je kaakspieren en stimuleert oogvocht, wat droge ogen voorkomt
-          Zorg dat je een douche of bad hebt genomen, dan voel je je een stuk frisser
-          Kijk in de spiegel en geef complimentjes over jezelf. Klink gek maar het helpt!
-          Positief denken! Jullie gaan toch niets voor niets uit eten op deze speciale dag?
-          Haal bij de drogist ontspannende medicijnen als niks helpt
-          Verwen jezelf even: haarmaskertje, manicure, kapper. Ja, het mag!
-          Maak een wandeling met de hond of met een relaxed muziekje in en geniet van de frisse lucht
-          Te laat maar: zorg dat je genoeg hebt geslapen. Slaap jij wel voldoende?

Hopelijk was het nuttig. De belangrijkste tip: heb zelfvertrouwen! En hoe bouw je zelfvertrouwen op? Met de juiste outfit. Fan van roze? Dan zit je hier op het goede adres. This is the best part;

Jurkje (River Island) – Pump (Steve Madden) – Ring (Topshop)

Totaal geen fan van het schattige baby roze met een onschuldige touch? Wat toevallig, dan zit je hier ook op het goede adres. Zelf hou ik totaal niet van liefelijke, kanten roze jurkjes met een truttig effect. Nee! Iets liefs combineren met iets stoers is wel mijn ding. Maar van top tot teen in ouwelijke chique jurk gehuld? No thanks. Ik draag dan liever een stoer leren jack eroverheen met huge statement ringen. Misschien is de gehele combinatie een beetje grof. De combi tussen het jack en de pumps heb ik express gedaan, het materiaal verschilt zo dat het toch een beetje zo’n speels effect geeft, erg mysterieus vind ik.

Jurkje (Silvian Heach) - Jack (Muubaa) - Pump (Supertrash)


Het moet je smaak maar zijn. Het is lastig een combinatie te maken voor valentijnsdag vind ik, want je wilt er niet uitzien als een geëxplodeerde limoentaart of zuurstok. Dat nette jurkje van Silvian Heach kun je natuurlijk ook combineren met de roze pump van Steve Madden en als jasje dat stoere jack. Zo kun je eindeloos doorgaan met maken van verschillende plaatjes en dat is waarom ik hier nou zo van houd.


Wil je wat kleur erin knallen? Gebruik deze clutch van Topshop!

4 reacties:

ATW zei

thanks for your comment :)
happy valentine's btw... i love the outfit with the leather jacket! totally edgy and cool!
please come and visit my blog some time again... i'd be happy if you followed me back since i'm following you now!
xx love

http://pulcinellata.blogspot.com/

Marta zei

I love the first one,so romantic!! :) I'm happy to be your follower!!

The New Girl In Town zei

Hele leuke outfits! Vind de pumps van outfit 1 echt prachtig:)

xx Laura

Meike zei

Ik vind de roze outfit zoo mooi! Leuke post!!
Bedankt voor je reactie op mijn blog!
Wanna be follow buddy's?! Hihi..

alisvolatpropiisdairy.blogspot.com

With love, M

Een reactie plaatsen