Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

Must Love - shoes, shoes, shoes!

Schoenen, we kunnen er niet genoeg van krijgen. Elke week zal ik de stoerste, mooiste maar vooral de meest adembenemende schoenen op een rij zetten. Dit keer in de hoofdrol: de dichte sleehak. Tot mijn grootste spijt had een van mijn favoriete winkelkeet Forever21 niet vier dichte exemplaren, maar slechts drie (klachtbrief volgt). Peeptoe mag - van mij. Ook viel mij op dat Cafe Moda - schoenenhemel, OMG! - niet veel keus had als het gaat om dichte sleehakken. Ik heb het best ervan gemaakt, de klachtbrief naar Cafe Moda is overigens al verzonden.
Goed, buiten is het nog een beetje koud, het zonnetje schijnt soms net door de wolken heen maar voordat je het weet regent het pijpenstelen. Ja, welkom in Nederland. Ga ervoor zitten en neem een kijkje naar deze prachtige exemplaren van deze week! Toch moet ik even erbij verkondigen dat de schoenen mij deze week zwaar tegenvallen op webshops zoals je hieronder kunt zien (Forever21 e.d.). Deze keuze heb ik bewust gemaakt omdat ik nog niet eerder schoenen uit deze online winkels heb getoont. Vooral Cafe Moda en New Look hebben de plank volledig mis geslagen. Want eigenlijk word ik een beetje depri van deze schoenen, vandaar dat ik effe wat kleur erin heb geblazen bij de laatste paren. Maar iemand moet het zeggen, toch? 


Verkrijgbaar bij Forever21

Verkrijgbaar bij Cafe Moda

Verkrijgbaar bij New Look

3 reacties:

Marta zei

They 're lovely, in particular the red ones!! :D

Nicole zei

Helaas hou ik niet zo van de dichte sleehak...

MIRTE zei

Lovely shoes!!!

My Blog: MyFashionMind

Een reactie plaatsen