Pagina's

maandag 5 maart 2012

Marni for H&M - 5x favorites

Over 3 dagen is het zover: de Marni for H&M collectie is verkrijgbaar in geselecteerde winkels en online. Na Versace is het de beurt aan Italiaans modehuis Marni om een collectie in elkaar te flansen. Ik sta versteld van het resultaat moet ik je bekennen. Geen ordinaire printjes van panter, fluor roze en exotische achtergronden van stranden. Eindelijk iets aan de chique kant. 8 Maart laat ik de webshop van H&M netjes met rust, dat is maar beter ook want tijdens een ‘Versace sessie’ is mijn computer vast gaan lopen. Juist, ik ga 1-2 mnd wachten tot alles afgeprijsd is, vind ik wel zo’n goed idee. Als ik me goed kan herinneren hangt de beruchte Versace for H&M rok nog in mijn kast, het arme stuk. Hieronder zie je een kleine selectie van mijn top vijf die ik graag later terug wil zien in mijn inloopkast - i wish.



 

Vlnr; Lakleren trui € 129,- Vest met ruches € 69,95 Lakleren tas € 79,95 Shorts € 49,95 Leren pump € 99,-

Bekijk en shop de collectie vanaf 8 maart 2012 hier.

1 reacties:

Nicole zei

Ik ben super benieuwd 8 maart!!

Een reactie plaatsen