Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Update - Marni for H&M

Enkele dagen geleden poste ik een artikel over het feit dat ik niet de webshop van H&M lastig ga vallen. Ik kon me niet inhouden en heb toch even gegluurd op de site want vandaag kwam nou eenmaal de Marni at H&M collectie uit! Na tien miljoen keer klikken op try again gaf ik het op, maar in de loop van de middag ben ik het weer gaan proberen. En met succes! Ik heb alleen niet bemachtigd wat op mijn verlanglijstje stond want ik wist van te voren al dat ik deze mooie stukken toch niet ga dragen, misschien hoogstens één enkele keer maar.

Ik ken mezelf en heb twee ‘draagbare’ exemplaren in het mandje gegooid en zo op de kassa button geklikt, zie de buit hieronder.

Sla je slag en bekijk/koop de collectie op de site van H&M nu het nog kan!

1 reacties:

- marii zei

love both pieces :)

Een reactie plaatsen