Pagina's

dinsdag 5 juni 2012

EK 2012 - maak er een modefeestje van!

‘Heb jij al zo’n Bavaria jurkje in je kast liggen?’ Wordt mij de afgelopen tijd regelmatig gevraagd. Beschaamd knik ik dan ja. Maar hoezo schaam ik me, voor dé V-Dress ontworpen door duo Spijkers & Spijkers die inmiddels al is uitverkocht? Ik houd gewoon niet zo van dit soort rages, en naast dat vind ik dat er wel een vleugje sex in het jurkje verwerkt kon worden. Ik kan erover praten, ik heb ‘m aangehad.. – One size fits all a.ka one size fits nobody (?). Maar waarom heb ik er een dan…? Om er ook in het oranje bij te lopen uiteraard! Genoeg afgekraakt; lees verder voor de meest oranje, mooiste maar vooral meest EK waardige jurkjes!

Bavaria EK V-Dress

We beginnen natuurlijk met het Bavaria jurkje! Heb je ‘m nog niet en je wilt ‘m graag hebben? Check dan deze site voor een leuke winactie, misschien maak je wel kans. De jurk heeft een rood-wit-blauwe v hals die je ook aan de achterkant ziet zitten. Het is een lekker stretch jurkje die als gegoten hoort te zitten, helaas niet bij mij. De Bavaria EK V-Dress is uitverkocht, het oranje geval zat gratis bij een sixpack Bavaria voor maar ‘slechts’ € 10,-. Koopje?!
















Winning Ways Dress door Olcay Gulsen


Ook Olcay Gulsen zit niet stil als half Nederland druk bezig is met het organiseren van een goed EK (mode)feestje. Tijdens het WK in 2010 werkte Olcay samen met Bavaria om het toenmalige WK jurkje te ontwerpen, dit jaar doet Bavaria dat dus met Spijkers & Spijkers. Met Olcay’s jurkje verveel je je nooit, het heeft namelijk tig verschillende manieren om het te dragen. Vanaf 8 juni kan je geheel in stijl het Nederlands elftal aanmoedigen voor een prikkie, namelijk € 9,99 (normale prijs: € 69,95) gewoon te koop bij je lokale supermarkt; Albert Heijn.











EK-jurkje door de modemeisjes

De drie modemeisjes hebben ook niet stilgezeten. Tamara, Josh en Maria hebben in samenwerking met winkelkeet Lake Side een oranje denim jurkje gelanceerd wat wij precies zoeken voor de eerste wedstrijd van Oranje. Sla je slag, want het jurkje is tijdelijk (7 t/m 13 juni) afgeprijsd tot  25,00 in plaats van € 59,95.Het jurkje wordt verkocht op http://www.lakeside.nl/ en daarnaast ook via 90 winkel verkooppunten. Dit is geen one size fits all, maar gaat van maat XS t/m XL, hoera!














Bekijk jij geheel in stijl alle wedstrijden van het Nederlands elftal?

1 reacties:

My Scrambled Style zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog :-).

Ik vind het jurk van Supertrash het leukst. Ik ga niet in het oranje kijken, tenzij ik in een kroeg etc. ga kijken.

Een reactie plaatsen