Pagina's

dinsdag 5 juni 2012

House Couture @ Beachclub Fuel, Bloemendaal

Het is zondag 3 juni, de koudste zomerdag sinds 1975 volgens de cijfers. But the party must go on! Ik wil Jet enorm bedanken voor de uitnodiging, het was een regenachtig maar gezellig feestje. Rond 5’en arriveerde ik in de strandtent, de lekkere beats kwamen uit de boxen en de regen viel uit de hemel. Toch hebben we (2 vrienden en ik) buiten gezeten alsof het graadje Ibiza was. Ik heb kort maar krachtig van het modefeestje kunnen genieten, maar het was ’t waard!



Warme chocomel, moet kunnen toch? Het is overigens best een mooi gezicht naar de twee bier van mijn ‘mede party gangers’, Helaas heb ik niet aan een party outfit foto gedacht. Volgende keer beter, op het volgende feestje?! Nogmaals; bedankt Jet, alleen jammer dat we elkaar mis hebben gelopen.




Beach club Fuel, Zeeweg 7, Bloemendaal - http://www.beachclubfuel.nl/

0 reacties:

Een reactie plaatsen