Pagina's

woensdag 17 oktober 2012

Mini beauty tips


Iedereen hecht wel eens waarde aan een product dat goed zijn werk heeft gedaan, ik doe dat dus ook. Bij deze deel ik met jullie een aantal 'tips', misschien komen ze nog wel goed van pas. Deze producten zijn makkelijk te verkrijgen in Nederland, op een product na. Klik op 'meer lezen' als je meer wilt weten.


Schwarzkopf, anti-frizz lotion - Ik heb geen pluizig haar maar wat is dit spul heerlijk om aan je haarpunten in te brengen na het douchen. Ooit in Duitsland gekocht, nu mijn grootste liefde ooit, en dat voor 4,5 euries.

Sanex Zero % - Op zoek naar de perfecte deodorant? Schaf deze eens aan. Deze prikt niet, heeft een natuurlijke geur en is ook nog eens niet zo belachelijk duur. Het flesje ziet er ook best gaaf uit, deze neem ik ook altijd mee mijn tas in. Jammer dat hier geen mini's van zijn.

Elizabeth Arden, Eight Hour Cream - Als ik vroeger een wondje had, smeerde mijn moeder een beetje van dit goddelijke spul erop. Nu, 10 jaar later gebruik ik het nog steeds voor schaafwondjes, droge plekken en lippen. Nadeel: het kleeft ontzettend. Veel mensen vinden het stinken, maar ik vind het een lekkere kruidige geur hebben! Hier kan ik nog uren over door vertellen, een echte aanrader.

L'Occitane en Provence, handcreme - Ik ben fan van handcreme, niet specifiek van deze van L'Occitane, maar hij moest even op de foto omdat dit merk toch zo populair is. Ik heb ook een hele fijne van KOH en Nivea. Ik vind het heerlijk om na het wassen van mijn handen me even in te vetten met handcreme, lekker gevoel.

Concealer, op de foto zie je eentje van Essence - Geniaal spul om je wallen te verbergen na een slapeloze nacht. Het is een lekker middeltje om in je tas mee te nemen en om af en toe beetje bij te brengen, zodat je er niet al te moe uitziet.

Aloe Vera creme van de Canarische Eilanden - Deze face & bodycreme heb ik op vakantie gekocht (oftewel, ingeslagen, 5 potten...) tijdens mijn vakantie op Gran Canaria (Canarische Eilanden, Spanje). Toen ik het jaar ervoor op een ander eiland op de Canarische Eilanden op vakantie was, heb ik deze giga potten met dit heerlijke spul erin ontdekt en ik was verkocht. Ik weet niet of dit te koop is in Nederland, maar een tip voor jullie allen; mocht je ooit de Canarische Eilanden bezoeken, sla deze potten in! En neem er ook een voor mij mee.



0 reacties:

Een reactie plaatsen